iOS kablosuz güncellemeleriyle ilgili yardım alın

Iphone 6 Plus yazılım güncelleme butonu yok Mobil telefonunuzun işletim sistemi güncel ise gerekli ayarlar yaparak telefonunuzu uzaktan yönetebilir, şuan nerede olduğu bilgisini harita üzerinden görebilir, uzaktan bir komut ile alarm sesi çkarmasn sağlayabilirsiniz. Facebook takip butonu kodu Üye iphone 8 yazılım güncelleme bölümü yok sizin için daha avantajl alttaki resime tklayp ücretsiz üye olun:. Akay Sadece ie den indirmesi için ayarladm karşklk iphone 8 yazılım güncelleme yok diye.

Facebook Şifre Kırma Öğeyi Denetle Yok Facebook kişinin nerede olduğunu bulmak Uzaktan takip sistemleri iphone 6s Plus yazılım güncelleme nasıl yapılır gps takip etme. Iphone 6s Yazılım Güncelleme Menüsü Yok Iphone 6s casus programlar Whatsapp saat takip iphone 7 Plus yazılım güncelleme gelmedi iphone 7 Plus ücretsiz casus yazılım samsung telefon takip no sorgulama.

Facebook Takip Etme Butonu Telefon uzerinden takip iphone X de whatsapp önizleme iphone 8 yer bulma android iphone takip. Menülerde aradım bir şey bulamadım. Sonra hava durumu uygulamasını açtığımda hava durumu görünmüyordu. Görünmesini istediğim şehirleri ayarladım, bildirim merkezinde de görünmeye başladı. Mustafa Bey, İOS 7 yükledikten sonra herhangi bir fotoğrafı duvar kağıdı yapmak için ölçeklendirme yapamıyorsunuz. Yani yanyana bir fotoğrafınız varsa birisiyle ikinizi birden ekrana sığdıramıyorsunuz, boyutlarda değişiklik yapamıyorsunuz.

Bİr kere deneyip deneyiminizi bizimle paylaşır mısınz? Mustafa bey, çalışmalarınız ve emeğiniz için teşekkür ediyoruz. Ancak, dilbilgisi kurallarına biraz daha özen gösterebilir miyiz. Yanlış anlamayın, minnettarız, sadece bir rica. Zaten dikkat etmeye çalışıyorum. Nerelerde hata yaptığımı paylaşırsanız hemen düzelteyim. Neyseki yedeklemiştim hemen geri yükledim. Bu kez de bazı telefonlar gruplardan kayboldu onları tekrar gruplara tanımlamak zorunda kaldım.

Contacts için multi edit ve EZGroup uygulamalarını kullanıyorum gayet verimliler. Sabahtan akşamı getirebildiğim gün olmadı. Evde, işte ve arabada şarj aletlerim var, her fırsatta tamamen dolduruyorum ortada kalmamak için artık. Şarjlı kılıfımı da kalın oluyor diye çok lazım olmadıkça hiç takmıyordum ama artık o gün sokakta fazla vakit geçireceksem mutlaka takıyorum.

Daha doğrusu titreşim ve sesli uyarı yok. Ayarlardan denedim, kaldırıp tekrar yükledim olmadı. Benden başkasında bu problemi de duymadım. Ben kullanmıyorken mutlaka kapatıyorum. Hu konu benim de dikkatimi cekti. Telefon ayarlarinda bir cozum bulamadim. Umarim yeni guncellemede duzeltirler.

iOS 12 güncellemesi yayınlandı! İşte detaylar!- tampersbelwdamsdis.gq

Mustafa bey merhaba İos 7 den once fotograflarima baktigimda Bu fotolari nerelerde cektigimi goruyordum Simdi ise 1 yil icinde nerde cektigimi goruyorum Tamamini nerde cektigimi gore bilir miyim Cevabiniz icin simdiden tesekur ederim. Oysa Apple hep guncellemenin ardindan tum uygulamalarini da guncellerdi. Belli ki bir seyler yetismemis. Selam ios 7 nin cok berbat basit bir themasi var daha gosterisli yenilikci bise beklerken apple dan berbat bise gorunum icin thema secenegi olmali en basit bir tlf bile var her kullandigim program acik kaliyo samsung almayi dusunuyom.

Arkadaşlar sarj sorunu yaşıyorsanız şunu belirtmekte fayda var günümüzde hemen hemen heryerde wifi var evde işyerinde ofiste neredeyse heryerde wifi ortamına girdiğinizde ve buralarda çok duruyosanız hücreseli kapatın wifi zaten işinizi görüyo olacaktır ve hücresli dısarıda kullanın gün boyu dısarda olanlara bi çözüm aklıma gelmiyo sarj durumumu da paylaşmamda fayda olacagını düşünüyorum. Son tam şarjda sonra geçen süre Kullanım: İos 6 ve 7 içinde geçerli olacagını düşünüyorum io6 bu süreler de pili bitirmiş oluyo ios 7 de pile güzel düzeltme yapmışlar saygılar….

Mustafa bey merhaba, bizleri sürekli bilgilendiriyorsunuz çalışmalarınız ve emeğiniz için çok teşekkür ederim. Bu konuda bisey yapabiliyormuyuz? İtunes store açılıyor fakat ekranda hiç birşey yok bomboş aylarca deneme sürümleri kullanıldı bumudur yani daha kimbilir neler çıkacak karşımıza kullanırken.

Iphone 8 yazilim guncelleme yok

Telefonum 5 ios7 den sonra itunes telefonumu tanimiyor. Tamamen akıcı bir şekilde olmuyor bazen bu geçişler. Çok parlak bir yeşil tonu ve ince fontla yazılan beyaz yazı okunmuyor, tasarımda da çok göze batıyor.. Kilit tuşuna iki kere basmanız gerekiyor reddetmek için ki buna ekran kilidini açmak için tıklamanızı da sayarsak 3 kere kilit tuşuna basmak gerekiyor. Umarım bir sonraki sürümde bu özelliğe tekrar kavuşabiliriz. Genel olarak düşüncelerim ve sorunlarım bunlar, tasarım konusuna gelince, artık bişeylerin değişmesi gerekiyordu diye düşünüyorum.

WhatsApp ios 7 de çok hata veriyor. Program içerisinde kaymalar , klavyede boşluklar bu tip hatalar oluşuyor. İos7 için güncelleme çıkarmayacak mı bu konu hakkında bilginiz varmı?

9 yorum - “iOS 12.3.2 iPhone 8 Plus modeline özel yayınlandı”

Merhabalar rehber ile ilgili facebook güncellemelerimden sonra rehberim de 2. Bir kişi oluşuyor ve sadece mail adresi vs oluyor. Diğer bir sorun ise ios7 ile güncellememi yaptıktan 2 gün sonra rehberim bir anda kayboldu turkcell yedeği yükledim ve karşıma tanımadığım 70 numara ile birlikte döndü tek tek silmek zorunda kaldım sorularımın cevabı için teşekkürler.


  • iphone X jailbreaksiz tema;
  • iphone konum bulma problemi.
  • İphone 5S Haberleri - Son Dakika Güncel İphone 5S Gelişmeleri!
  • iphone casus uygulama;
  • Güncelleme için yeterli alan olmaması?
  • müşteri takip programı yazma.
  • apple whatsapp hackleme.

İos7 golden master versiyonu çıktığından beri kullanıyorum benim dikkatimi çeken bazı hatalar ve cihazı etkileyen faktörleri sizlerle paylaşmak isterim. İphone 4s kullanıcısıyım yorumların aksine şarj benim cihazımda ios 6 ya göre çok daha iyi gidiyor ios7 de. İos7 geçtikten sonra Cihazım 3g den sürekli düşüyor baz istasyonundaki sorundanmıdır bilmiyorum aynı durumu yaşayan arkadaşlar varmı varsa burda paylaşırsa sevinirim.


  • Iphone 8 Plus yazılım güncelleme neden yok?
  • whatsapp sohbet geçmişi görüntüleme.
  • internet geçmişini görüntüleme programı.
  • Iphone 8 Plus yazilim guncelleme yok.
  • iPhone, iPad veya iPod touch'ınızı güncelleme.
  • seni takip etmeyene mesaj atma.

Kitit ekranını açtığımızdaki efeklerden dolayı çok zaman kaybettiriyor sade ve hızlı ios6 daki gibi kalmasını tercih ederdim. Rehberimde resimle beraber numarası kayıtlı olan biri aradığında resim bulanık gözüküyo hatta hiç bişey belli olmuyo kilit ekranındada aynı şekilde gözüküyo nasıl düzelte bilirim yardımcı olursanız sevinirim mustafa bey. Ya arkadaş bu nedir iphone4 kullaniyorum, ios7 indirdigim gune lanet olsun.

İlla bize en son cikan iphone modelini aldircaklar. Çok basit bir görüntüye sahip olmuş. Ben boyle bi rezaletlik gormedim. İos7yi kesinlikle yapmak icin yapmislar. Bi kac efekt eklemisler artistik hareketler falan. Geri verin ios6 imi!! Arkadaşlar bu sorun bi tek bende mi car ya da benim gibi farkedenler oldumu??? Iphone 4 kullanıyorum telefonun zil sesi en sonda olmasına rağmen eskisisine göre çok az çıkıyor. IOS 7 tam bir fiyasko china iphonelardan farki kalmamis yazi stilleri olsun ekrandaki simge resimleri olsun berbat bu renk tonlarini kim bulmus?

Google la ios7 yazin ve video kisminda bi video paylasmis biri o ios 7 suanda herkesin telefonunda olmasi gereken surumdur. Kooocaaa apple i dusurdukleri hale bakin. Ya arkadaşlar benim telefonumun sesi kısık geliyor bu sorunu yaşıyan varmı çözümü ne çaldığı zaman sesini duyamıyorum nerdeyse yardımcı olsanız.

Aygıtınızı kablosuz olarak güncelleme

Bu bir hata midir bilemedim ancak, ana ekranda telefonu biraz sallayinca menu simgeleri cok kucuk boyutlarda ama farkedilir sekilde bir kac saniye hareket ediyor. Menü hareket etmiyor arka resim sallaniyor. Bu hareketli ekran özelliği geldiği için. Mustafa bey, vodafon hatlı iphone 5 kullanıcısı olarak ios 7 de gördüğüm en büyük eksiklik, telefon kapalı iken gelen aramaları bildiren vodafon mesaj hattı den gelen arayan numaraları gösteren bilgi mesajı ios 6 da tek tek sıralanıp üstüne bastığında arayan mumaranın kime ait olduğunu gösterirken ios 7 de numarayı ezberleyip arama ekranına yazmak ve arama yapmak suretiyle kim olduğu uzun uğraşlarla anlaşılmakta bir an önce düzenleme yapılması lazım.

Ben 4s yükledim ios7 ti hiçbir sorun yok maşallah canavar gibi çalışıyor adamlar yapıyor helal olsun. Merhaba iphone 5 te denetim merkezi ve bildirim merkezine ulaşamaıyorum. Spotlight araması geliuor fakat diğer iki panel açılmıyor. Telefonu kapatıp açtıktan sonra düzeliyor ama bir süre sonra tekrar ulaşamaz hale geliyorum. Yazık bukadar reklamın ardından aman ios 7 geliyor şöyleydi böyleydi sonuç? Acele etmezlerse apple büyük yara alacak gibi görünüyor. Yama sürümlerle küçük eksiklikler de halledilince 10 numara olacak.

Cihazım 4s 32 gb ve cihazın iOS 7ile hızlandı herhangi bir sorun yok ve cok güzel bir sürüm fakat yüklememden sonra cihazımın sesi kisildj sesi minimum da gibi cikiyor beden oluyor. Mustafa bey bu ses sorunun cozulmesi lazim telefonun sesi cok az cikiyo bence en onemli konu budur. Merhaba benim tek sorunum açık kalan programları kapatamıyorum nasıl yapacam güncelledikten sonra hiç kapatamadım bu yüzden şarjım gitmiyor şimdiden tşkler.

Merhaba aysun Hnm ama tuşa 2 kere bastığınızda açık olan Prog çıkıyor kapatmak istediğiniz Prog üstüne gelip yukarı doğru kaydırma yaptığınızda açık olan dosya kapanıyor umarım yardımcı olabilmişimdir….

Iphone 7 Plus yazılım güncelleme butonu yok

Birde bnm ekleyeceğim 2 kere home tuşnu basınca uğgulamaları sapa sola kaydırmak çok hassas hemen kayıp gidio yukaru kaydırıcam kaydıramıom uygulamanın ortada durup kapanması lazım ama sağdakini soldakini de kapatıoz bnce hassasiyetin birazdaha değişmesi lazm. Apple çok acele yeni sürümü çıkarmalı,dalga geçmeye başladı millet.

Bnm gördğüm eksik kilit sesi ve msjlardaykn msjlaşma sayfasnda istedğim msjı tek tek siliodum şimdi silemiorum bütün msjları silmem gerekio 1 msajı sileceğimr. Merhaba deepblue silebiliyorsunuz Msj üstüne gelip tıkladığınızda kopyala ve fazlası çıkıyor fazlasını seçtiğinizde silmek istediğiniz Msj işaretli olarak çıkıyor ve tek olarak silebiliyorsunuz umarım yardımcı olmuşumdur.

Kotu yorum yapanlari anlarim ama bazilari kotu niyetle abartiyor bence. Ben ios7 yi tavsiye ediyorum.

Arkadaslar ben de ios 7 yükledim iphone 5 ime hiç bir sorun yaşamadım gayet su gibi gidiyor kasma yok bütün programlarım duruyor yani saat gibi işliyor tek sorun batarya başkada sorun yok çok şükür. Merhaba iphone 5 kullaniyorum.

iOS 11 güncellemeleri hakkında

İos 7 yukledikten sonra red ettigim cağrilar ekrana dusmuyor yardimci olursaniz sevinirim. Bu nedir kardesim bu adamlarin dizayn desen tasarimcisi bunlarimi yapabilmis bu nedir ya androiden farki kalmamiski rezalet diyorum baskada birsey demiyorum stevenin kemikleri sizliyodur eminim ne hale getirdiler iphoneyi. Ios 7 daha begendim diyeni gormedim apple kime gore yapiyor bunu kullaniciya goremi yoksa kendilerine goremi eger kendilerine gore yapiyosa toplasin telefonlari herkesden ama kullananlar icin yapiyosada herkesin sesini duysun eski haline getirsin.

Ios 6 oldu ios 7 android varmi boyle bisey ya. İyi güner, yeni sürümü yükledim ve şöyle bir sorunla karşılaştım. Yeni kişi eklemek istediğimde rehbere adı, soyadı kısımlarını doldurmaya çalıştığımda klavye çıkmıyor..

iOS 12 ÖZELLİKLERİNE İLK BAKIŞ ! Hem ölçü programıyla hem de metreyle ölçtük!

Bu sebeple yeni kişi ekleyemiyorum.. Bu sorun nasıl çözülür acaba..